Obserwatorzy

czwartek, 16 kwietnia 2015

Dresslink - wish list

Słyszałyście o takim zagranicznym sklepie jak Dresslink?? Jeśli nie to odsyłam Was do ich strony www.dresslink.com. Znajdziecie tam naprawdę fajne i nie drogie rzeczy. Ja już złożyłam swoje zamówienie, mogę Wam zdradzić, że wybrałam cudowną sukienkę w kwiaty oraz zestaw pędzli do makijażu. Jak tylko otrzymam paczkę to na pewno pochwalę się tymi rzeczami i przy okazji podzielę się moją opinią na ich temat.

Mogę Wam natomiast pokazać rzeczy, które wpadły mi w oko i z chęcią bym je przygarnęła...
















14 komentarzy:

  1. Nie znam tego sklepu...jeszcze;) Torebka i kwieciste rzeczy cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy! :) Nie słyszałyśmy wcześniej o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widzialam tego sklepu ale na pewno zajrze! piekne sukienki!!!!! pochwal sie koniecznie jak juz dostaniesz swoja przesylke

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka z pierwszego zdjęcia jest MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy, na pewno wyróżniają się więc dzięki za linki!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne mają rzeczy! Spódnica w grochy i pierwsza sukienka są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio oszalałam na punkcie pasków, wiec pierwsza sukienka skradła moje serce! Spódnica w grochy też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne mają ciuchy <3
    Poklikane ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę owocnej wspolpracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza sukienka, spódnica w grochy i różowa torebka są świetne- sama dumnie bym nosiła :)
    powodzenia i oczywiście kliknięte :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń