Obserwatorzy

poniedziałek, 16 października 2017

velvet blazer from Rosegal

Od jakiegoś czasu szukałam aksamitnej marynarki i nigdzie nie mogłam znaleźć tej idealnej. Przeglądając ofertę Rosegal przypadkowo natrafiłam na dwurzędową marynarkę w militarnym stylu w pięknym bordowym kolorze. Jak tylko ją zobaczyłam to od razu ją zamówiłam, a za dwa tygodnie była już w moim domu. Na tej samej stronie znalazłam również aksamitne body i stwierdziłam, że będzie idealnie pasować do mojej nowej marynarki. Nowości od Rosegal połączyłam ze skórzanymi spodniami oraz z ciężkimi butami od Renee.pl.Wisienką na torcie w dzisiejszej stylizacji są futerkowe kolczyki w kolorze beżowym.

* aksamitna marynarka/velvet blazer TUTAJ/HERE
* body/velvet bodysuit TUTAJ/HERE
* skórzane spodnie/leather pants Mohito
* buty/boots Renee.pl
* torebka/bag Zaful














 

31 komentarzy:

  1. Marynarka cudna i super spodnie:) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwy kameleon z Ciebie, każda stylizacja różnie się od następnej :-) Boska marynarka, uwielbiam aksamit :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta marynarka, Uwielbiam velur i aksamit.

    OdpowiedzUsuń
  4. vovvv great jacket :)
    www.pembedunyamm.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jak ślicznie! Jestem zachwycona tą marynarką. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. This velvet coat is very lovely, I also loved the color
    Have a great week!
    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I really love love your boots ♥ perfect combination, dear

    kisses
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta marynarka- bardzo podoba mi się kolor i te ozdobne guziczki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie jak zawsze. Świetna marynarka i jej kolor cudny. Buty genialne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, jesienne kolorki sa zdecydowanie dla Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta marynarka, od razu dodałam ją sobie do ulubionych. Ładnie Ci w bordo, a aksamit dodaje szlachetności Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglada ta marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna ta marynarka, a cała stylizacja bardzo gustowna! pięknie wyglądasz:)
    klik:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie Kochana, kolorek marynarki cudowny, zarówno marynarka jak i kolczyki już wyprzedane :)kliki.

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your outfit. Especially I like your blazer... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. In love with your blazer!
    http://www.atrendylifestyle.com/2017/10/blue-top-denim-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the color of the jacket and these leather pants!

    Lot of kisses and nice day pretty!

    https://looking4theblacksheep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piekna stylizacja, bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale śliczna marynarka! też mam takie kolczyki tylko różowe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz, śliczna marynarka :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziś na insta Chiara Ferragini miała bardzo podobną marynarkę:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  22. zachwycona jestem tą marynarką - czadowa jest !
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń